Pages

Monday 21 February 2011

di manakan ku cari ganti...

salam...


Di mana kan ku cari ganti
Serupa dengan mu
Tak sanggup ku berpisah
Dan perhati patah, hidup gelisah



haha... sbnrnye, bleh nk cari ganti orm... p g2 ar.. bile ase serasi, biase dh.. susoh ar nk lpas...
mde yg aku mksudkn... hmm... moto aku, kuda aku.. yamaha 125z a.k.a TUPA!
arini aku sudah mnjualnye kpda kawan aku.. Mirul Seraf.. ank kepada seorg polis..

Dgn moto ni ar aku g sk, jatuh atas jalan depan kedai pok soh nasi minyok, baham panas, baham d ujan, bwok org 2, bwok org ni.. g mesramall, baham tahan polis... huhu.. bnyk jgk kngan.. sedih2...

berat hati aku nk jual.. "mgkin ade hikmah d sebalik kejadian".  aku arap2 g2 ar.. huhu.. buat mase ni.. aku kne ar susohkn geng aku, suruh ambik aku maen bola, g sk, g kedai, g psm.. macam2..

maafkan aku.. nk wat gane.. klu xmboh ambik aku xpe ar.. aku pham.. mg sume ade keje jgk.. haha.. breh2.. disini sj ar...


xdok dh se4,se6 lpasni ase.. (MOTO)

buruk dh.. p g2 ar..

huu


semoga bahagia dengan tuan baru...

JOKI125Z

spm bile2 je tau...

2 comments: