Pages

Tuesday 25 January 2011

aku orang baru dalam dunia ini.. sila beri tunjuk ajar

Salam kpd sume yg sdg bace post aku ni.. mcm tjuk diatas.. aku org ni baru dalam dunia blogging ni. aku bwat blog ni sbnrnye saje2 utk buang mase aku ngan luahKN sket perasaan yg terbuku di dalam aty aku ni. aku ni lelaki :).. sbelum aku bwat blog ni.. aku ade jugak g jalan2 tgok blog2 geng2 aku.. sampai ar ade geng aku ni perasan yg aku SOKMO g ngayap kat blog die.. ZZZ.. die siap post agy kat blog die.. "DUN ATTACK ME"... haha.. lbih kuang g2 ar tajuk post die.. xpela. lpas ni aku x attack mg agy.. jgn risau ar eh

                                                                          
                                                                                =.='


" (dalam kebolokan skrang, pening, xtau kaler..) " f*ck

hmm.. sbnrnye,

aku xtau nk tulis mde ape skang.. tmbh plok ngan keadaan aku ni yg kuang sihat.. demam batuk2.. sakit2..
pah sini dulu ar taipan aku untk post pertama ni.. layan je.





salam..

2 comments: